värsta onsdagen ever

Idag har jag haft SÅ tråkigt. Har inte haft något att göra på hela dagen.
När jag är uttråkad blir jag så irriterad att jag knappt orkar lyfta ett finger. ond cirkel dedär :)

Iaf så fick Jocke ett Kinect av mig igår. Födelsedagspresent i förskott (han fyller år på lördag).
Inte ens det har jag orkat spela idag trots Jockes iver. Jag känner mig som när man var liten och tjatade på mamma..."jaaag haaaar iiiingentiiing att göööööra"... suck.

tur klockan är mycket nu och det är dags för sängen. wohooooouw. bästa på hela dagen.
imorrn blir det bättre :)

gonatt!

klipper in världens fulaste bild på mig bara för att beskriva the feeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0