sigge igen...

Sigge är så söt att man kan inte bli arg på honom. (HUNDAR SKA INTE ÄTA CHOKLAD)
Ikväll nu när vi bakade dumlekakor så var det en halv dumle kvar på en tallrik som stod på bordet. Jag var i vardagsrummet en stund och Jocke bökade på inne i köket. Rätt var det var så upptäckte Jocke att Sigge stod vid tallriken. Och där fanns det iiiiingen dumle kvar. Jäkla hund. Jag luktade han i munnen och javisst, klart han luktade kola. skitungen :) när jag sa med min siggeröst att "vaaad haar du gjooort"...då viftade han bara på svansen och såg busig/skyldig ut.

jaja. hoppas han inte får ont i magen...
jag älskar min hund om de nu har undgått någon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0