Onsdag

Snart är det slut på friden. Är ledig och sticker tillbaka till Umeå imorrn men jobbar som sagt på fredag. Jag är inte det minsta peppad.

Idag har jag bara umgåtts med familjen, vilket gör att jag känner mig SÄMST som inte hunnit träffa så mkt kompisar när jag nu varit hemma i en vecka. NÄSTA gång lovar jag att vara mer social. Har varit så himla slö.
Idag har syrran lagat mat och vi har ätit jättegod förrätt bestående av gubbröra och baguette. Till varmrätt blev det ugnsbakad oxfile, rödvinssås och hemmagjorda potatisklyftor. Efterrätten var fruktsallad och glass. MYCKET gott :) Thea är ju på besök nu också, hon ska sova över här inatt. Har ju även lekt med henne, vilket kan ta lite på krafterna!

Nu ska jag och Jocke se Änglagård 1. måste ju se 1an och 2an igen pga att de nu kommit ut en 3a. de var ju 100 år sen sist man såg de två första filmerna så man måste ju uppdatera sig.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0