min helg

I fredags for jag, Jocke, Sigge & Nicke till Lögdeå för att äta gomat och fira jocke. Förutom hans mamma så var även Björn, Maria, Leo & Ebbe där. Riktigt trevligt :) Senare på kvällen när de sistnämnda farit hem så spelade vi Kinect. Fan va roligt spel alltså. men att man får träningsvärk av tv-spel är inte bra, hehe :)

Igår var det fest hemma hos oss. Jag hade VÄLDIGT kul! Utgången blev som vanligt på Cover Club. Kom väl hem runt 4-tiden imorse efter att ha käkat och letat taxi i en timme. När "taxin" skjutsat hem oss satt vi kvar i bilen och surrade med "taxichaffisen" i nästan en timme. Snubben var från Iran och hade många intressanta saker att berätta :) Bra avslut på kvällen.

Idag är jag däremot lite mör. Har inte gjort många knop idag.
Har redan börjat tagga lite inför Sabaton på fredag! Ska bli underbart att fara till pite.

yesyes, med det sagt så kastar jag in handduken nu. bilder från igår finns på www.gulan.pixbox.se

gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0