beställt

Nu har jag äntligen beställt en ny telefon. Efter att ha tjorvat på fram och tillbaka mellan HTC desire & samsung galaxy s...så slutade med att jag beställde en Iphone 4! ;) hehe.
kunde inte hålla mig. tänkte på vad en försäljare sa på affärn... "man betalar bara för märket när man köper Iphone, som när man köper en pradaväska istället för en billig". Visst kan jag hålla med, alla dessa ovannämnda mobiler är ganska likvärdiga...men jag har ju aldrig haft en Iphone så varför inte?:) måste ju prova! jag är ju annars en samsungnörd. har kört med samsung mina 5 senaste telefoner. jaja jag får väl gå tillbaka till det om jag inte är nöjd.

Jocke köpte iaf en Samsung Galaxy S idag...kanske jag blir avis på han? den som lever får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0