trist inlägg

ååååååååååååååh! jag dör. jag är så förkyyyyld. jag blir galen!!
nyser hela jävla tiden.
jag for på stan en snabbis idag för att köpa en noliabiljett på Sparbanken Nord, kostar ju bara 40 spänn för medlemmar...samtidigt kändes det hela tiden som jag skulle svimma. sen efter denna tur har jag sovit hela dagen. hoppas jag blir pigg till imorrn så man orkar gå på Nolia en sväng.
just nu vill jag bara sova.
en bra grej idag är att vi ätit ärtsoppa till middag. fyfan va gott!!!

jaja, nu idsjag inte skriva nåmer...bara att:
Tuss: KRYA PÅ DIG! allt kommer gå bra idag :)

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: sofia

är du medlem i kommunal? Då får du köpa biljett av dem för 30kr.

2010-08-09 @ 22:44:02
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0