det stora samboförfallet

När man blir kär...När man träffar någon som man kan tänkas bo med och också tillslut gör det. Varför blir alla så jävla feta och fula? Folk börjar slappa och sluta bry sig om hur dom ser ut. Även jag ifs. Jag vet att så fort jag varit singel har jag automatiskt tappat minst 5 kilo. Måste man sitta hemma och vräka i sig chips och godis varje kväll bara för att man har pojkvän? Trivselvikt brukar ju vissa kalla det...men vafan...måste man förfalla för det? varför fortsätter vi inte att göra oss snygga för varandra?? kanske inte så överdrivet att sova med smink som jag gjorde i början..men iaf klä upp sig när man går ut ur huset. jag är less på att se mjukisar överallt. jag själv ska försöka bli bättre...jag blir glad av snygga människor...

sådär det var dagens stick i ögonen...

Nu ska jag på fest! ids inte sitta här och ruttna. snygg är jag idag.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0