Ångest!!!

Imorrn börjar jag jobba igen. Denna härliga semester har gått alldeles för fort! Att man också varit sjuk hela denna vecka gör ju inte saken bättre :/ Vi kom ju tillbaka till Umeå i onsdags och begav oss direkt till Lögdeå för att slöa och fiska. Jag fick några abborrar faktiskt ;) största var på 4,2 hg...STOLT!

Ikväll har jag och Jocke fixat till i lägenheten, hängt upp saker åså. Det var verkligen på tiden! Dock har vi ju bara sovit hemma 3 nätter under hela semestern så de är klart man inte hunnit något innan...yesyes...
äh vetefan vad jag ska skriva...har ingen fantasi för tillfället.
Bjuder på lite mer bilder istället. Är generös idag...

bye


Från veckan som gått:


Nope jag suktar inte efter J.Depp (även om han är snygg). Al Pacino is the shit! ;)




Plockade lite svamp i veckan också...jobbigt att gå i skogen när man är sjuk :/



Jocke fick en fin abbar i Rundvik



Jag blev såhär lycklig över min


yeha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0