trip down memory lane

idag har jag och sigge varit och promenerat på vårat gamla område Marieberg :) jag tror sigge kände igen sig. när vi gick förbi björnvägen 366 A var det som om han ville gå in där. vi träffade även Thomas med hundarna Hejsan och Cidra. Sigge lekte mycket med dom när han var valp. det var riktigt kul att se dom igen :)

annars har jag jobbat 07.00 - 16.00. jag och jocke köpte mat från Amphigas Thai Restaurang och det jag kan säga är att: Shanghai har fått konkurrens! Ifs är nya stället thaimat och Shanghai kinamat, men det vi åt idag var så förbannat gott. MMmm...definitivt inte sista gången vi beställer därifrån.

jaja nu ska jag duscha, sen blir det handla på Ica Maxi.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0