jiha

snart kommer grannen och hans tjej över på middag :) det är dags för oss att bjuda igen! det blir fläskfile i ädelostsås. mmmm va gott!

igår vare ju löning! jag och jocke shoppade loss på kläder! ett GRATTIS får man när man köper sitt första plagg från Armani, så...Grattis Jocke :) haha..
jag hittade en massa snyggt. kanske snör upp lite bilder imorrn. är så grymt nöjd. nu kan hösten/vintern börja!

sen efter shoppingturen drog vi till Lögdeå och hängde me jockes föräldrar, riktigt trevligt!

jaja nu ska jag piffa lite mer.

adios

och förresten!

GRATTIS JONAS PÅ 25-ÅRS DAGEN! (även ett grattis till mig som fyller 23½ år idag,haha)


snör in en liten smokeey bild på mig och jonas -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0