åååååh

Idag när Jocke var ute och gick med Sigge så ringde han till mig. Han sa att jag måste komma ut fort!! Jag tänkte direkt katastroftankar om att nått hänt med Sigge, men så var det såklart inte. Han nämde att han träffat en 10-veckors cairnterrier och att jag borde komma ner och titta. Innan jag visste ordet av var jag ute och jag kan bara säga GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD så jävla söt. Det finns fan inget gulligare än en cairnvalp. Okej ingen är ju gulligare än min Sigi, men shit. Jag blev förälskad. Småmänniskobäbisar kan ju slänga sig i väggen. Lillsötisen heter Bruno och han bor nästan granne med oss. KUL! Då får man ju se sötbarnet ofta + att det är inte många som äger en cairn nowdays så det är ju roligt. Lycka :)

Annars idag så har jag slöat för de mesta. Är fortfarande lite förkyld så det blir inget jobb för mig imorrn.
Känner dock att man varit hemma för länge och att jag snart börjar klättra på väggarna av uttråkadhet. Då blir det perfekt att få dela en flaska vin + snacka lite skit med Viktor i helgen :)

jaja nu ska jag trotsa mörkret och gå på en promenix utan Jocke. lite scary såhär på kvällskvisten men måste man så måste man :)

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0