Tisdag

Jag är ledig idag.
Vaknade runt 08.30 då Sigge "stegrade" mot väggen och ville ut. Så vi drog iväg på en långpromenad vid älven. Jäklar vad fint de är nu, med alla höstens färger och sol! Det är ganska kul att gå vid älven för man träffar alltid på någon som Sigge "känner". Han har rätt många kompisar :) Han träffade även sin kärlek Smulan, men hon var lite arg på honom idag för hon är inte i löpen längre, haha.

Imorrn ska jag och Jocke titta på ett hus som ligger på Teg. Perfekt storlek, fint inrett och stor gård :) hoppas bara det är lika fint i verkligheten som på bilderna. Dock kostar det ju att bo i stan. Utgångspris 1 795 000 kr. Men de är det värt, skulle aldrig kunna tänka mig att bo för långt från stan...

Idag blir det nog lungt. Måste vila upp mig efter den långa jobbarhelgen. Ska nog dra en sväng på Strömpilen och till Ersboda på D&D för att se om jag hittar något att ha på mig i helgen.

jaja nu blir det slötid framför tv:n.

hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mne oj så skoj med hus. Är det mer än bara att titta, nu är rent i hustankar och ska köpa? :)

2009-10-20 @ 15:47:10
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Mne oj så skoj med hus. Är det mer än bara att titta, nu är rent i hustankar och ska köpa? :)

2009-10-20 @ 15:47:25
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: maria

vuxenpoäng Emma! :) Spännande

2009-10-20 @ 15:50:38
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0