surprise!!

här satt jag i all min ensamhet och längtade efter jocke och sigge. sen så hör jag att det knackar på dörren, och där står dom :) Lycka! behöver alltså inte vänta till imorrn kväll för att se mina darlings!
vi har just varit och handlat på maxi och självklart börjar "nag"-jocke att gnälla på att jag inte hör vad han säger när han är i de andra rummet och packar upp lite varor till frysen. nog har de varit skönt att vara själv ett tag alltid ;)
däremot så har jag fått huvudvärk. de är som att jag blir så lugn och trygg när han är hemma med mig att jag slappnar av..och då kommer huvudvärken. eller så äre så att jag inte fått gnälla på ett tag ;)

jaja nu är jag så trött att jag inte ids vara vaken mer. kommer nog sova bra inatt :)

nattinatti


Kommentarer
Postat av: Malin & Liam

näää,kom nu!:)

2009-10-19 @ 16:17:18
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0