inget hus

det blev för dyrt! handpenningslån åt helvete..
jaja. får söka andra bostäder istället, det börjar vara lite för litet att bara bo på 58 kvm när man är 2 st. när jag bodde här själv var det perfekt. men nu har jag ingen mer plats för mina skor, väskor och kläder. blir gaaaalen! behöver ett helt rum som garderob. fast jag älskar min lägga, jag älskar väst på stan!! har aldrig känt mig så hemma som jag gör här, så jag är GRYMT kräsen när det gäller boende. men har man världens bästa lägga så har man ;) blabla..

idag har jag jobbat till 14, sen har jag slöat mest hela dagen. har ingen röst och känner mig lite halvkrasslig. bara det inte är nån svininfluensa på G. 2 st har ju redan haft det på jobbet...men jag tror inte jag har fått det, ingen feber åså har jag iaf..
jaja nu ska jag se lite Brothers and sisters så jocke får spela tv-spel.

hejs

Kommentarer
Postat av: jonna@work

Det kommer flera hus, med lite is i magen och tur så :) Lycka till på jakten. (ps skoj med maaaassa inlägg ;)

2009-10-27 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0