har tråkigt och inväntar helgen...

usch och fy. en dag kvar på jobbet sen är det äntligen helg! jag har så förbannat svårt att kliva upp på morgonen att det inte är sant. har aldrig varit en morgonmänniska men denna vecka har varit ovanligt hemsk. det är inte mänskligt att vara vaken kl 06.00. jaja..
Idag har jag jobbat till 11.30, skönt arbetspass! sen for jag hem och sov nån timme tills jocke kom hem från jobbet runt 3-tiden. efter det for vi iväg till barnens hus och senare till stan för att inhandla en doppresent till på söndag. lilla neo ska ju döpas :)
annars i helgen blir det lungt, känner mig fortfarande lite slö efter förkylningen..
imorrn blir det att fara till Lögdeå och umgås med jockes föräldrar, sen på lördag blir det kanske fest med viktor. får se..

jaja nu ska jag sova. är sjukt trött.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0