Robinson

Har nyss sett klart Robinson. Följde inte förra säsongen men har tänkt hänga på denna. Är lite sugen på realityTV. drama och intriger :) Måste säga att jag saknar Big Brother o alla domdär...förnedringstv är så roligt att titta på.
jaja

Ikväll har jag annars bara tagit det lungt. det var tänkt att svedin och veronika skulle komma förbi efter att dom varit på bio, men de blev så sent så det blir inget av det. jag ska snart gå och lägga mig. en viss person måste ju jobba imorrn =/ 07.00 - 17.00 dessutom...jag är INTE peppad.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Det var ju så grymt då du stod där utanför dörren, jag fundera ju så mycket först vem det var :) Helt oväntat men grymt kul! =)

2009-11-22 @ 01:09:47
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0