full rulle

jahapp då har man kommit hem från pite och är äntligen hemma i min kära lägenhet :)
jag har haft fullt upp, minst sagt. har varit "inbokad" på grejer heeeela tiden, har inte haft en lugn stund. but thats the way I like it :)
I onsdags när vi kom fram umgicks jag med mina föräldrar hela kvällen tills vi gick och la oss.
På torsdagen blev att umgås med min systerdotter Sanna + ett besök på Dollar + en massa andra affärer. Sen på kvällen drog jag till Risberg och uppdaterade mig på det senaste skvallret! ;) Riktigt trevligt :)
Fredagen bestod av att titta i möbelaffärer med mamma. Efter det mötte jag upp Larsson och lilla Liam på stan. vi strosade runt en stund, träffade Carro och Tuss också. efter det drog vi hem till Larsson och käkade krämbullar från Kvartersbageriet. fan va goda dom är..M M mmm...sen fick jag busa lite med Liam, GUD va stor han har blivit! dom växer så de knakar de små liven :) Sen när kl närmade sig 15.30 for jag hem för att hjälpa mamma med maten. Petra, Mange och lilla Thea kom förbi också! SÖTUNGEN! hon måste ju vara den underbaraste 2-åringen på jorden! efter detta la jag mig och vila en liten stund för att sen dra till Tuss och Micke för att se Idol. Carro och Emma(?) var också där. Det blev många skratt kan jag säga. ska lägga upp en bild på Siri här nedanför så får ni se varför, haha :)

hmm..det var nog allt. blev en kort summering på min pitetripp. Är lite ledsen för att jag inte hann träffa Peaken och brorsan..men det får bli nästa gång :)

nu ska jag packa upp och städa hela läggan..

adios





Malin & Liam


Liam


Söta Siri i sin regnjacka


Kommentarer
Postat av: natalie

haha vilken söt vovve :)

2009-11-21 @ 15:54:02
URL: http://naattuu.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha, Siri var inte nöjd där!:)

2009-11-21 @ 16:00:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0