storgatan = lugna gatan

visst känns det trist att sitta hemma idag och vara nykter. men ändå skönt. jag jobbar ju imorrn såatt! + att jag är så jäkla trött. for 07.30 från pite idag och jag är inte den mest morgonpigga människan. imorrn däremot ska jag ta igen denna kväll med råge! hehe..trist att det inte blir nå Whitesnake dock. hade varit roligt att se dom, men jag ids inte betala 600 spänn! hmm....så ikväll ska jag bara se på TV och umgås med sigge som står och studsar en tennisboll as we speak :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Vilka jävla bilder på gaypoliserna. fan vad jag skrattade! :) hahaha. Ska försöka spåna vidare vid ev. infl. fest. Kommer bli SÅ skoj! Vi hörs. Kram :D

2009-05-29 @ 22:55:35
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0