Piteee

jahapp då sitter man hemma hos mamsen och papsen :) dom blev VÄLDIGT överraskad att jag dök upp idag! mamma fick blommor, tårta och en present innehållande deo + lotion från yvonne ryding :) på fredag kommer en annan present med posten...hoppas hon blir glad för den också!
pappa blev mest överraskad att jag hade med mig sigge. han älskar verkligen denna hund! när jag säger att "jag ska gå ut me sigge en sväng"...då kontrar han med "nemen jag kan göra det" och nästan tar kopplet ur handen på mig. sen när han kommer tillbaka från promenaden pratar han massa gott om sigge heeeela tiden. och nu kastar dom boll för fullt där nere, han behöver då verkligen inte ha tråkit hos mooormooor och mooorfar :)

for förbi tuss en sväng också så sigge fick "leka" lite med siri. vart då ingen rolig lek då de enda sigge ville var att sätta på siri. men "she is such a teese" ;) hahaha...
sen drog jag och tuss en sväng till Ica Kvantum för att inhandla lite stuffs, godis bland annat. fattar inte att jag blir så jävla sugen på godis så fort jag sätter min fot i denna stad. jaja..

imorrn blir det lite kalas för mamma, lek med sanna och thea och förhoppningsvis hinner jag träffa Risberg en sväng också...och Tuss igen...och Larsson :) sen så vill jag HELST att Peaken joinar mig till Umeå på fredag så vi kan umgååås lite..de är ju yran i helgen!

jaja, nu ska jag se om det är någon "onsdagspremiär" ;) på TV.
och Tuss..jag säger bara en sak: Bad och Fritid det är Emma! hahaha

jaja
gonatt

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHA! Bad & Fritid, ja.. det var grejer det... jomen preeeeciiiis!! :)

2009-05-28 @ 06:08:21
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0