lovely sunday

Vilken underbar dag det har varit idag. har suttit på balkongen hur länge som helst och solen har varit HET. jag och jocke har minsann fått oss bra med färg :) måste ju jobba lite på brännan innan turkiet. det är ju mindre än en månad innan vi sticker dit såatt. och sigge...:) det känns så underbart att han är hemma where he belong! promenader tidigt på morgonen är inte något problem för mig längre. det är så mysigt då han är med!

gårdagen bestod av att sova och dricka vatten typ. jag var så jävla bakis från den oplanerade festen i fredags...ojoj!
sigge, egon och joel dök upp här som väntat kring 6-tiden. joel stack iväg efter ett tag men egge stannade och delade på några drinkar. sen kom frågan om jag ville hänga med på fest, träffa jimmy och alla. of course! fest på pedagoggränd och fullt ös! blev väl en öl för mycket! hehe men KUL hade jag iaf!
nu ska jag ta igen och se lite desperate housewives avsnitt...








Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla in min blogg. Har gjort ett litet inlägg åt dig, haha! :)

2009-05-18 @ 15:18:17
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha! Självklart.. "ska vi danse" är ju klockren. haha ;)

2009-05-18 @ 18:51:53
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: malin

Tja lilla party pretzel!:)Läget i Umeå?knallar och går eller?:)När kommer du till Piteå?Liam växer så det bara knakar och brakar:)We miss u!puss o kram Malin o Liam

2009-05-20 @ 20:42:57
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0