jaaahapp

idag har jag tagit tag i saker som jag skulle ha gjort för länge sen.
jag släpade mitt white ass till läkaren! wohoooo...utan att veta en diagnos...de ni! bara aningar...
och yes, jag är en stressad själ. så nu är jag sjukskriven i 2 veckor, sen ska jag jobba 50% i 2 veckor, och sen är jag förhoppningsvis tillbaka på banan igen :)
jag var på vårdcentralen och tog prover för allt möjligt. dom kollade även EKG. det har aldrig tagits ett sånt på mig tidigare, jag har bara kollat på andra. så det var lite kul att vara på "andra sidan" i sjukvården..

jaja

nu blire lite sex and the city.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Då var det ju bra att du for dit så får du vila upp dig ordentligt :) Hehe så söt på inlägget under ;) Kram

2009-05-06 @ 07:55:56
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0