im booored

ja fyfan säger jag bara. är så jävla uttråkad.
funderar på att sticka till pite, men inte i veckan iaf. är ju partypingelfest på lördag som jag ser fram emot!
men kanske efter helgen. hoppas att jag får hem min sigge snart!
det är trist att bo långt bort från sina vänner...
känner att jag varit så sämst på att höra av mig, men så äre tydligen när man blir stressad åsådär. man orkar inte så mkt...

jaja ska inte bli deppad nu. hehe
ska duscha nu och sen ikväll blire nog att se på en brännbollsmatch. gaypoliserna ska ju träna inför yran ;)

bye

Kommentarer
Postat av: Therese

Såg att du var sjukskriven, hoppas det blir bättre snart, inte roligt att vara stressad m.m. Jo, tycker pite låter som en bra idé ;) hehe Ha det så bra! KRAM

2009-05-06 @ 17:27:14
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: sofia

jag funderade på att komma och hälsa på dig idag.. du är väl hemma sjukskriven... men lillasyster fyller år så det passade inte:/ men jag åker till släkten nästa helg.. kanske hinner ses?

2009-05-07 @ 01:23:16
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0