%

Vi ska ju rekrytera en ny personal på jobbet. Jag ska vara med och plocka fram vem det ska bli, läsa CV:n och intervjua osv... Jag måste säga att JÄKLARNS vad skillnad det är på folks CV:n. Jag ska läsa 49 st och har läst kanske 10 st. man märker direkt vilka man VILL läsa som är intressanta och vilka som INTE är det. detta blir en väldigt nyttig erfarenhet för mig i framtiden då man själv ska söka nytt jobb och ska skriva ett nytt CV. det jag har märkt och det jag redan visste är att de som har en bild, de vill man läsa först. så ha alltid med en bild i det personliga brevet!!
jaja...nu ska jag se filmen Bride war sen blir det lusläsning....

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0