STHLM dag 2, fredag

Blir väckt av alarmet på mobilen kl 08.30. Är seeeeeeeg men vi tvingar oss upp för att käka hotellfrukost vilket är det bästa jag vet. Det var tack vare frukosten jag höjer 3-stjärniga Bentleys till skyarna. Allt var gott, fint och fräsht...bra

frukost! Efter detta sticker vi upp på rummet igen och jag påbörjar min sminkprocedur. Kl  12.00 är jag färdig och vi inleder jakten på mina 2 sminkaffärer. Den första "Mist" hittade vi efter att vi gått runt i cirklar i typ en timme. Men när vi kommer fram dit så ser jag det jag befarade, dom har flyttat lokalen! Damn! då ids jag inte dra dit. Efter allt promenerande så vill alla 3 ha lunch. Vi sticker in på ett ställe som har sushi och thaibuffe. GUUUD vad gott. sen började jakten på min andra sminkaffär. den låg tydligen på söder så vi tog tunnelbanan dit. efter en bit traskande så såg jag skylten "smink och perukmakarn". perfekt! shoppade för en tusing och sen drog jag därifrån för att leta upp de  "borttappade" grabbarna som stannade till vid en musikaffär istället för att följa med mig och shoppa smink..konstigt? ;)
Sen efter detta skulle jag möta upp Lena (Isaksson) på Drottninggatan. Jocke och Jonas stack i väg på sitt håll. Fan va roligt det var att träffa Lena. Vi surrade på och tittade runt i affärer i några timmar. Sen mötte jag upp grabbarna igen på

hotellet. Där blev det ett glas vin och sen drog vi på en restaurang som dom redan valt ut. London hette stället och var ett väldigt fancy place. Jag käkade kycklingpasta och tog ett glas rött till det. GUD VAD GOD MAT! När vi varit där gick vi tillbaka till hotellet. På vägen dit så mötte jag Sara Lindberg och Frida Viksten som kom gående. snacka om att världen är liten. kul att träffa dom iaf :) Sen slöade vi till lite på hotellet med lite alkohol och spelade skippo. Efter 00.00

nångång ville grabbarna gå ut, men inte jag så jag gick och la mig. Ville inte vara bakis den dagen då jag ska se MetAllica. Historien om deras roliga/sjuka utekväll får ni av sen. Sjuka människor  de finns alltså... haha...



blev lite shopping ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0