STHLM dag 1, torsdag 5 mars.

Jag och Jocke vaknar runt 09-tiden. Gör oss klar, packar, käkar frukost/lunch, slöar. Sen tar vi taxi till flyget, hämtar upp Jonas på vägen. Planet går 13.40.

Jonas är rädd för att flyga, jag är rädd för att få ont i öronen. Brukar alltid få det när jag flyger, och då menar jag inte lite ont i öronen...utan de känns typ som jag ska få en hjärnblödning. Jaja hursomhelst så åker vi med Malmö Aviation, ett stort + för att dom serverar fika på planet. Resultat: Jag fick bara lite ont i öronen, jonas såg livrädd ut och höll ett hårt grepp om flygplansstolen under nästa hela resan. jocke satt mittemellan mig och jonas och asgarvade åt våra problem. Skönt att landa på Bromma iaf, då behöver man inte färdas så långt med buss.


Vi hittar snabbt till hotellet Bentleys som ligger på drottninggatan 77. först blev jag lite skeptisk till rummet. gammeldags inrett, lite halvstandard..men sen inser jag charmen and start loving the place. När vi gjort denna inspektion drar vi oss ut på stan en sväng, grabbarna tar sig några öl på ett ställe, jag shoppar litegrann. sen gick vi till kungshallen för att käka grekisk mat + dricka lite alkohol. Efter detta drar vi tillbaka till hotellet för att dricka lite mer öl och vin, haha. Sen tog vi tunnelbana till Fryshuset, arenan för att se Volbeat. Mmmm vad bra dom var :) dock tyckte jag konserten i Örebro var bättre, men hejn dög i krig! Det hade ifs kanske att göra med att mina tankar om Metallica var ivägen..jaja sen iaf så drog vi därifrån. Grabbarna tog en liten pubrunda medan jag gick till hotellet och sov...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0