oh yeah, its my birthday!

tack alla ni som skrivit, ringt och messat :) det värmer!
kul att se vilka som kommer ihåg en och vilka som inte gör det...

Idag iaf så har jag jobbat till kl 13.15. sen har gjort mig klar och när jocke kom hem drog vi på Shanghai och käkade.
sen drog vi på strömpilen och har kommit hem därifrån nyss. det är ju inte bara min födelsedag idag, det är ju löning också! men de enda jag shoppade var en chokladlermask, lösfransar och Fiberwigmascara :) på Ica Maxi vare värre. där storhandlade vi! man ska inte handla då man är sugen på sötsaker säger jag bara!



jaja nu ska jag öppna mina blommor som jag fick av jocke precis!
sen blir det vaniljglass med krokant + kolasås + fingers....MMmmmm :)
hejsvejs..


Jag med min nya "mc-jacka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0