Made of honor

Har just sett klart en feelgood film, namnet ser ni i rubriken :)
Romantiska komedier är nog det bästa att se...blev lite kär. Synd att Jocke är i Lögdeå nu annars skulle jag ha pussat på honom!

Jag har idetorka gällande bloggen. Jag har ingenting att klaga på för tillfället, annars hade jag kunnat skriva en klagoramsa...hmm...Jag är lycklig! Har nog aldrig varit så 100% lycklig som jag är för tillfället! Alla bitar är på plats :)
Jag har verkligen rensat upp all dirt från den senaste tiden...känns otroligt skönt.
ja nu ska jag fortsätta sväva på moln....

hejs


Kommentarer
Postat av: maria holmgren

tja bruden, tänkte bara nämna att jag länkat dig till min blogg, hoppas att det är ok;)

kramen!

2009-03-19 @ 21:21:16
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/
Postat av: elin

tjena=) ahh trivs bra i hårfärgen, men känns som all färg for ut nu senast när jag ducha..fan! Såg du var hem till pite en sväng, va kul=)

Fika snart? slår kanske en pling i morgon! Kram

2009-03-19 @ 22:04:05
URL: http://elin-jonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0