Längtar till på fredag...

Då bär det av hem till lappmarkerna ;)
Det blir jag, Jocke, mamma och pappa som ska fara till stugan. ska bli så grymt kul!!
dock blir det mycket körande...
först fara från umeå - pite, 21 mil
sen piteå - örnvik, typ 28 mil
sen köra skoter 4 mil in i fjällen....

sen på måndag ska vi tillbaka samma väg. det blir säkert att köra in en sväng till arjeplog och lägga blommor på farmor och farfars grav också!

Länk till en karta där stugan ligger.

Men skönt ska det bli :) det jag ser mest fram emot förrutom miljön är att få köra skoter! det har blivit lite av den varan på senaste tiden. nu ska jag även få köra själv till stugan...yeah :)
sen att sola, spöa alla i fisketävling, grilla blir ju också underbart!

jaja nu ska jag sussa, men jag lägger in en bild på utsikten man har från köksfönstret.
Finaste stället i världen:



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är verkligen fint där ni har stugan :) Har kört förbi där med skoter så Mamma har pekat :) /Anna

2009-04-02 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0