Jag längtar till sommaren!

Jag har planerat in så mkt roligt att göra i sommar. Jag ska till turkiet, säkert någon sthlmstripp, får träffa sigge igen, det blir pdol och nolia, kanske den "andra hultfredsfestivalen" för att se metallica, ska kaske till våran stuga för första gången på sommaren, jag ska hälsa på mina kusiner osv i Tornedalen...men det roligaste av allt är att jag och Jocke planerat att fara till Norge. Närmare bestämt Feuske för att hälsa på mina släktingar..och Saltströmmen är ju därikring så Jocke får fiska :) Men just att få fara och hälsa på mina släktingar där...Jag och min farmor hade ju länge planerat att fara dit tillsammans med det hann aldrig bli av...Jag har hur mkt släkt som helst i Norge men har aldrig varit där....men nu blir de ändring!

kan det inte sluta snöööööa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0