hey

oj vad dålig jag har varit på att uppdatera i helgen. men jag har verkligen jobbat arslet av mig. fredag jobbade jag 07-16, lördag 07-17 och igår brände jag iväg en 07.00 - 19.30 med bara 1 timmes rast...så jag har varit heeelt slut! men skönt att denna helg är över. nu jobbar jag inte helg förrän till påsk :) nu äre bara trevligheter att vänta. nästa helg är de ju " the secret party" och helgen efter det ska jag upp till stugan och köra skoter + pimpla :) naaajs.

förresten...va fan gör jag uppe denna tid när jag är ledig? jag som hade sett fram emot att sova ut. men man börjar väl bli gammal. världens viktigaste födelsedag är ju på torsdag. herregud snart är man 23 :) hehe...en gubbe på jobbet tyckte inte att det var så gammalt när man kollade på våran åldersskillnad. det skiljer 74 år mellan...haha.. en hel livstid typ :)
jaja...nu ska jag dricka lite kaffe så jag vaknar till..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0