hello hey

Jag har just kommit hem från jobbet och sitter och käkar lite skorpor med ost. M m mmm vad gott!
Dock är jag helt slut. har jobbat 10.30 - 20.30 idag med typ luftrörskatarr...har åkt på någon form av förkylning efter mitt "åhjagtrorattdetärvår" när jag var i sthlm. jaja det går väl över det också...

jag längtar till sthlm. jag har alltid sagt att "där ska jag bo" och det känns alltid så rätt när jag är där...
det är nog bara en tidsfråga innan jag sticker iväg...min arbetsplats ligger under upphandling nu, vem som ska få driva företaget osv... får de nu drivande företaget fortsätta då sticker jag, men tar kommunen över då stannar jag ett tag till. vill ju få med mig jocke också ;) jaja hursomhelst så blir det efter sommaren isf... :)

hmm...nu ska jag se klart lule - frölunda matchen, sen duscha och snöra in lite inpackning i håret. har köpt en ny inpackning från L´oreal med risprotein. tyckte att den funkade bra när jag var hos frissan...jaja...på tal om ris! här får ni en bild på min och jockes sushi som vi gjorde igår:




hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0