goodmorning

fyfan vad skönt det är att vara ledig, fyfan vad skönt att få ha sovit sen 21.00 igårkväll.
jag känner mig inte utvilad, men det beror nog på att jag är så satans förkyld. håller på att avlida...
hoppas detta går över snart.
idag sticker jag som sagt till Pite. hoppas jag är pigg för en grillkväll med tuss och carro :)
hoppas jag blir pigg till lördag så jag kan fara på Erics dop. vill inte sitta och snyta, hosta och snora i kyrkan direkt.

menmen. ska iaf dricka en kopp kaffe nu och käka en macka. sen får jag se hur jag MÅR idag.

hejsvejs


p.s sjuka drömmar jag börjat ha nuförtiden. många "gamla" kompisar är med och de utspelar sig alltid i pite på månskensgatan...försöker mitt undermedvetna säga mig något?...jaja...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du blir piggare tills ikväll så du kan vara med! :) Tänkte att vi åker och handlar tillsammans vid fem tiden så vi kan börja grilla vid sex tiden. Vill ha grillat NU! :)

2009-03-13 @ 11:20:38
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för elogen ;) haha. Hörs imorgon då? :)

2009-03-14 @ 13:50:50
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0