jag är såååå trött

jag ids inte jobba idag!! börjar 10.30 och slutar 19.30...blää...
jag har ju så mkt att göra här hemma som jag aldrig har tid med nu när jag jobbar 100% igen och har konstiga arbetspass. längtar verkligen efter semester! känner att jag behöver det...

i helgen blir det nog att dra en sväng till Pite. har ju lite turkish gifts att ge till min familj :) + att man kanske hinner en sväng till Ikea och Finland på lördag...

jaja. nu ska jag göra mig klar sen dra iväg.

hejs


förresten! idag kanske jag köper min systemkamera. ska bara se vad priset slutar på! wiiiiiie!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad blir det för kamera? =)

2009-06-23 @ 10:29:24
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0