sjöslag

gårdagen var rolig. det jag minns av den iaf :) hahaha.
jag och lena hade inte druckit tequela på typ 5 år så vi tyckte det var dags för en shot. direkt när vi kom till området gick vi in på gamla goda pentan och köpte. lena bjöd på första shoten och jag på andra. sen efter det minns jag inte så mkt mer! fyfan. men det är precis så jag minns en gammal hederlig tequela. det lär nog dröja några år till innan man dricker en sån igen. uäääähh...
blev ingen Hammerfall konsert heller igår...men däremot så träffade jag Melissa på Kittelfjäll. har  inte sett denna människa på år och dar känns det som..

ikväll blir det lungt, jag ska vara nykter. på schemat står Euskefeurat kl 20.00 och sen nångång vid midnatt ska vi se Hardcore superstar. sen mellan dessa två ska jag käka massa mat, gå runt och träffa folk, kanske spela något. jag vill ju vinna en stor chokladkaka. har faktiskt gjort det ett år under pdol. yeah.

jaja nu ska jag återgå till barnprogram+godis+dricka med Sanna. sen bär det av till stan.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0