Irritationsmoment

vafan. idag har jag köpt ett par nya skor...men en grej jag stör mig på i många affärer är att de klistrar fast prislappen på själva sulan av skon. sen när man ska dra bort den så sitter klister kvar som inte går att få bort! Jävla skit!
samma äre på Ikea och deras jävla grytor... klistrar på själva grytan som sen har klister på sidan och ser förjävlig ut!
jaja..var bara tvungen att skriva av mig detta...

idag har jag jobbat en korttur på förmiddagen...sen när Jocke kom hem från Vännäs for vi på en liten shoppingtur. vi köpte grejer till akvariet så nu är det iordningställt. nu fattas bara fiskar :) men jäklar vad snyggt det blev!! sen efter detta grillade vi kotlettfile + majskolv! Mmm vad underbart gott!!
sen nu ikväll drog vi till Bussjö där Sigge fick springa av sig lite i skogen, vi hittade även en sjö där sötjäveln i vanlig ordning ville bada lite :) jag och jocke kastade ut pinnar i vattnet och när sigge inte ville gå ut för långt för att hämta dom så skällde han som en tok. självklart ekade hans skall och då skällde han ännu mer :) fan vad jag skrattade. filmade och tog kort där också som jag lägger upp sen. ids inte det nu :)
nu ska jag och Jocke se lite film och mysa..

jobbar 13.00 - 21.00 imorrn.
sen 07.00 - 16.00 på tisdag, sen har jag SEMESTEEEEEEEER!!!! yeeeehaaa

blir nog att dra till Lögdeå på tisdag och fira lite...
kanske petra, mange, sanna och thea kommer förbi också och sover en natt i deras husvagn på gården..
hoppas...

jaja som sagt...nu blire film..

hejs

Kommentarer
Postat av: Egon

helvetes vad bilder! jag trodde aldrig det skulle ta slut. ändå kollade bara jag på turkiet, part 1!

2009-07-13 @ 10:32:49
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0