ännu en PDOL helg avklarad!

Jahapp, vad ska man säga om gårdagen?
Jag och Jocke var spiknykter, körde bil in till stan. Såg Euskefeurat kl 20.00 sen åt vi tacotallrik. Efter detta så orkade vi inte vara kvar på området för det regnade ju så jävulskt så vi gick ut. Istället drog vi en sväng runt i pite. en liten sightseeing ;) visade han lite olika ställen som karlbergsteatern, strömlida osv. däremot när vi kom upp för strömlidabacken tyckte jag att något saknades, men kunde inte riktigt komma på vad. sen kommer jag ju på! vars fan är huset som stått här uppe? :) hehe. har för mig att jag hört nån historia om stället, men jag kommer inte riktigt på vad de var. menmen..sen när klockan närmade sig 00.30 så for vi tillbaka till pdolområdet. vi ville ju inte missa hardcore superstar som började spela klockan 01.00. det jag kan säga är att det var SÅ värt det att sitta i regnet och se på detta band live! jävlar vad dom röjde på scen. bättre live än på skiva kan jag säga eftersom dom fört in lite dödsmetall i deras låtar. hur jävla bra som helst! 5 plus av 5 möjliga, helt klart!

sen var man hemma klockan 02.30.

idag har man sovit till kl 12 ungefär, sen har jag lekt med sanna och thea typ hela dagen! så nu känner jag mig helt slut. vädret påverkar nog en del också. vars fan är sommaren? det regnar ju jämt... uää

jaja nu ska jag äta.
hejs


Kommentarer
Postat av: sofia

en 15åring som tuttade på strömlida!!

faen jag missade hardcore superstar.. bestämde mig kl 1 för att åka hem :/ måste på chansen att se dem live nån gång

2009-07-26 @ 18:06:09
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0