Tisdag

Det är så trist när man inte har något att skriva om egentligen...bloggen är ett bra tidsfördriv.
Jag är fortfarande sjuk, det verkar hålla i sig ett bra tag dehär. Det snöar för fullt ute idag och jag är slö och EXTREMT uttråkad. usch. och nu ska man städa bort julen också. det känns bara ännu mer trist. det är så mysigt med julbelysningen i fönstret och min julgran..

pga min uttråkadhet har jag har tillåme tittat igenom Blondinbellas tv-dagbok. men fyfan vilken looser. haha! tyckte tidigare hon verkade skärpt och rolig, men att se henne prata får mig att vilja spy...jaja bra sätt av henne att tjäna kosing på...

NU ska jag dricka kaffe så jag kan börja se meningen med livet igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0