Söndag

Jag for till jobbet idag men hem lika fort. Jag verkar inte bli bättre....så jävla LESS jag blir! orkar inte vara sjuk längre. Och nu är det bekräftat att det är just Vinterkräksjukan som går på jobbet och inte vanlig magsjuka. trevligt värre...

Gårdagen höll jag mig lugn. Orkade inte göra särskilt mycket. En kul grej är ju att Anders ringde :) har inte hört från honom på år och dar känns det som. han ska fara till Australien nu och vara där i ett halvår. sen ska han kanske flytta hit till umeå för att plugga, KUL :) hoppas att det blir så.

Jocke är duktig idag. Han fixar och donar på med kablar till datorn från bredbandet. Verkar vara ett riktigt pillerjobb! Det ska sättas dit lister, mätas osv...jaja...

nu ska jag fortsätta med ett kollage som jag ska ge till en som fyller år snart! jag känner mig såå duktig för det börjar bli riktigt fint.

hörs sen

Kommentarer
Postat av: sofia

krya på dig nu!!! :D

2009-01-26 @ 19:06:07
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Magsjukan där är fasen ingen lek. Jag gjorde dock bort det för någa veckor sen. Var ett hårt krig i ett par dygn. Verkar dock som att det blir en runda 2 här i Pite, har hört att folk faller som furor så nu är det väl bara att börja fasa den dag man åker dit igen.

2009-01-26 @ 21:00:57
Postat av: Cirkus Stina

Magsjukan där är fasen ingen lek. Jag gjorde dock bort det för någa veckor sen. Var ett hårt krig i ett par dygn. Verkar dock som att det blir en runda 2 här i Pite, har hört att folk faller som furor så nu är det väl bara att börja fasa den dag man åker dit igen.

2009-01-26 @ 21:02:26
URL: http://stinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0