Sommar

Ååååh vad jag längtar efter sommaren! Jag har så mycket att se fram emot :)
Förr gillade jag vintern bättre, men nu har jag ändrat mig totalt! Tänk soool, bad, värme, lite kläder, party, alla kompisar som samlas osv...ÅH! Kan inte vintern vara över snart?

Jag tror jag har lite feberyra. Hade dock världens bästa dröm idag. Jag var i en affär på Souk i sthlm, typ Topshop. Där fanns allt. Allt från godis till massor av kläder i blått. Jag älskar blått så jag shoppade som fan...Allt som jag ville ha fanns där...jaja...shoppar jag inte på stan så gör jag det i drömmarna...suck.

nu är Sigge hos frissan och ska bli lite fin! Han ska trimmas rejält nu så han klarar värmen i Frankrike. min lilla fransos ;) pratade med egge i tele idag och han sa att han borde dyka upp nångång i februari och hämta sigge. blir bra, då får jag umgås ännu längre med sigge :)

hmm..på tal om Sigge...så ska han opereras på fredag. Men jag börjar fundera om det ens behövs. Knölen har sjunkit ihop lite och det är svårt att hitta den. kanske det blev bra av sig själv? försökte ringa vet. idag men fick inget svar. ska ringa imorrn också..jaja.

nu ska jag fortsätta se VBÅ.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0