Pite

jahapp då sitter man hemma hos mamma och pappa och nöter lite dator :)
har umgåtts med sanna och thea idag, mina älskade systerdöttrar! gud vad dom är fina och söta!
sen har jag och jocke varit på Dollarstore och köpt lite skrot ;) självklart måste jag ju dit när jag befinner mig i pite.

Igårkväll när vi kom fram drog vi iväg till Tuss och Micke som numera finns på månskensgatan 28! Där satt jag, hon, Carro, Jocke och Micke och såg lite lets dance och pratade. Mycket trevligt! Tuss gjorde lite förändringar på min blogg också, men den är långt ifrån färdig! Hon är så duktig! Kolla in hennes: www.tohlund.blogg.se.

Ikväll ska vi äta gomiddag med mina föräldrar. Det blir renskav m.m. ska bli grymt gott! Sen efter det ska jag nog dra iväg till Larsson en stund och träffa Liam. Och efter det ska vi till Risberg och se film! ska bli kul :)

ne nu ska jag ut och gå med mitt lilla barn, Sigge alltså ;)

skriver sen.
hejs

Kommentarer
Postat av: Egon

jo men när jag började skriva var det tänkt som en kort resumé. det slutade med fullt register :) hoppas det blir en trevlig helg i piteå!

2009-01-17 @ 17:21:19
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/
Postat av: stina

Ja vi får absolut göra om det, helt klart! Alltid lika trevligt att träffas såklart, lillsynjuta! =) kramar

2009-01-18 @ 10:45:48
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0