Home sweet home

Jahapp då var man hemma igen! Har varit väldigt kul att vara i pite, omän det blev en kort sväng..
Igår var jag ju förbi Larsson och kollade in hennes lille pojke Liam :) GUD så söt man får vara! Risberg hängde också på och tog med sig lille Eric...så det blev mycket bäbis på en och samma dag! hehe...Riktigt trevligt var det ! Det är så roligt att se att tiden står stilla ibland. Fast än man inte träffas så ofta så är det ändå samma glada stämmning :)

Senare efter jag varit hos Malin i ungefär 3 timmar så for jag hem till mamma och pappa där Jocke den stackaren satt och väntade på mig. Jag hade sparat honom från barnprat och tjejsnack. Det fick han nog av då vi var hemma hos tuss i fredags ;) haha...

jaja nu ska jag och jocke se lite film. hejs





Mor och son. Såååå FINA!



Kommentarer
Postat av: Egon

var gick jag in i en stolpe senast? jag stod och funderade ett tag på det efteråt, men utan att komma ihåg.

2009-01-19 @ 09:05:00
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hihi jo hon är helt underbar=)

Jaha nu har malin fått sin bebbe! =)

2009-01-20 @ 18:34:09
URL: http://carolineceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0