god morgon?

skullesomintetrodet.
fyfan jag är fortfarande sjuk, om inte värre än tidigare. jävlar!
jag har ju faktiskt bara tagit det lungt och vilat...jaja om man bortser från igårkväll då jocke tog fram sina innebandyklubbor och min kärlek till att spela innebandy kom fram. jävlar vad vi spelade innebandy i lägenheten. haha. men sen var jag helt död!
jocke är så gullig idag, som en liten pojke. han är iväg på innebandycup i nordmaling som kommer pågå hela helgen! lite avis är man ju ändå, det är så jävla roligt att spela. men dock inte att titta på så jag ides inte följa med. nog för att jag kunde ha dragit till häggströms modehus och fördrivit tiden, men nejnej.idag har jag ingen ork alls... suck. så idag blir det en till stillsam dag. mina ideer på aktiviteter har tagit slut så jag kan dö i soffan. inget våra bästa år är det heller.  haha.

nu ska jag dricka kaffe så man blir en människa..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0