Gårdagen

blev mycket trevlig :)
Jag, Egon, Jimmi och Hanna satt och spelade kort, drack gott och snackade hela kvällen, riktigt kul! Kom hem kring 02.30 snåret! Tur att det blev stillsamt annars hade jag väl mått ännu sämre än vad jag gör nu. Förkylningen har dubblats och jag har ingen röst. Så om ni ska försöka ringa mig idag är det ingen ide, för jag kan bara viska tyst. Jobbigt! Jag som är van att snacka hela tiden...jag vet då en som tycker det är ganska skönt att jag är tyst...Jocke ;) och Sigge för den delen...hehe.
Iaf så festen igår, var en liten avskedsfest  för Egon som sticker till Frankrike i 4 månader nu snart. usch va trist! kommer att sakna han..fast 4 månader går fort!

jaja jag tog kanske 4 bilder igår på the crazy people. så här har ni dom:


Skönsång med Egon & Jimmi


Hanna & jag


Turturduvorna ;)


Sen fick min fot agera mick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0