en gammal hederlig pose

vad hände med alla fina "poser" när man är med på kort? har tittat igenom lite album på pixbox åsådär och det verkar som att alla gör fula grimaser osv. why?! okej visst, det blir lite uttjatat med ett och samma uttryck i ansiktet...men vafan. vad är det för fel med ett hederligt smile? :) jaja. roligt fenomen..



idag då?!
jag har jag suttit en jävla massa i telefon och lekt viktig. men nu är de mesta av mina ofixade grejer fixat så det känns bra.
nu väntar jag bara på att jocke ska komma hem så kanske vi drar till pilen en sväng. har ju nått presentkort att bli av med. och svaret är NEJ det räknas inte till att inte shoppa. för det är ju inte egna pengar jag gör av med, hehe.
tur man hittar kryphål häråvar :)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0