crazy train

jag är en sån person som nästan bokstavligt talat klättrar på väggarna när jag har lite att göra. när man är sjuk så kan man inte göra saker som man normalt kan när man är uttråkad, som att träna, städa, gå på stan osv. Ne man måste hitta på något stillsammare. Och tv-tittande blir trist i längden. så jag har lite tips även fast det kanske inte är de roligaste aktiviteterna i världen:

- ladda upp lite bilder på bloggen eller göra annat kul(tar en jävla tid)
- rensa bland smycken (detta gjorde jag igår)
- rensa i lådor och andra ställen där det är en röra
- internetfönstershoppa (alltså titta på saker man vill ha) eller internetshoppa.
- gå igenom kläder i garderoben, kanske sy om något plagg?

Det kan vara ganska roligt att hitta saker som man glömt bort att man hade. Som igår när jag rensade bland mina smycken hittade jag en massa som man glömt bort att använda..KUL.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0