Året jag fyller 23

2009 är året då jag fyller 23 år. Liksom 18 år då man blev myndig, 20 år då man fick börja gå på bolaget, 21 år då man kom in på bra nattklubbar så är året man fyller 23 en milstolpe som man vill krossa :) 23 år = Jag får lagligt börja gå på en jävla massa uteställen här i Umeå! och det jag har i tanken mest är ju såklart mitt favoritställe Coverclub / Schlagerklubben. Yehaaa! Nu slipper man oroa sig varje gång man ska in där. Visst har man tagit sig in ändå, men det känns ännu bättre nu när jag verkligen blir 23 :) lovely lovely. Så varje lördag hädanefter så vet ni vars jag finns! hehe

I år kommer jag:
Fara utomlands för andra gången i mitt liv.
Se Metallica.
Se Volbeat igen.
Fara hem till Pite lite oftare.
Vara snyggast till Beach 2009.
Fixa perfekt hår.


jaja nu har jag inte tid att sitta här mer
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0