Nedräkning

Nu är det inte länge kvar tills jag ska se Volbeat och Metallica i sthlm!
På torsdag spelar Volbeat på Arenan (fryshuset)...Det ska bli så jävla kul att se dom en gång till. Undrar om min "förälskelse" i Michael Poulsen blir starkare? haha :) snyggfan...undebart ska det bli iaf! Sitter just nu och lyssnar på min absoluta favoritlåt Soulweaper 2 och drömmer mig bort...

Sen så...på lördag ska jag möta mina skapare. haha...det är fan som en religion. Kristna människor pratar om att möta jesus och gud blablabla...men nu när jag ska se Metallica är det samma känsla..jag har velat se dom sen jag var liten och nu är det en av mina drömmar som ska gå i uppfyllelse. jag har nästan inte fattat det än...det ska bli så jääävla coolt att se dom! när dom kör igång med låten som dom har som intro...jag kommer att svimma av mina rysningar...har tittat mycket på youtube och det är så mäktigt! kolla in videon och säg till om du INTE får rysningar....shit alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0