jag ska sluta med:

att ha 6 månaders mellanrum innan jag använder samma partyplagg.
Så jäkla onödigt när jag tänker efter. Jag har hur mkt kläder som helst i min garderob som bara hänger där och är använda en enda gång. Oekonomiskt. Hädanefter ska jag bara se till att jag inte har samma plagg på mig 2 ggr i rad.
Idag var jag på strömpilen och shoppade lite kläder, hade tänkt hitta något nytt att ha på mig imorrn och tanken bara slog mig...Fast jag måste erkänna att det är grymt kul att shoppa innan fest. det är lite av tjusningen med det hela...
Jaja, jag ser fram emot morgondagen och att träffa Maria och Johan. det var länge sen..


Kommentarer
Postat av: sofia

när jag sorterade min garderob så gjorde jag det för jag kände att jag hade onödigt mycket kläder som jag bara användt en gång eller ägt i flera flera år.. Jag vill ha kläder i min garderob som jag VILL använda flera gånger.. Inte bara en gång och sen glömma bort dem, för att jag redan hunnit köpa nya innan jag ens hunnit tvätta de gamla plaggen..

2009-02-27 @ 23:23:45
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0