jag kan pusta ut

det gick bra hos tandhygienisten trots att hon envisades med att ta kort på tänderna. men nu kör dom ju digitalt så man slapp ett uppskuret tandkött och blodbad denna gång. för ni som undrar jag har jag inte orkat fara till dessa människor under en väldigt lång tid, bara om det är akut. därför visste jag ju inte hur det gick till nowdays :) och ännu bättre, hon snackade om att man fick något bidrag på 300 spänn, nytt från förra året...så det var ju bara tacka och ta emot! 231 kr istället för 531. sweet! inga hål heller...så nu kan jag pusta ut till nästa år...tjohoo!

Jag ska snart iväg på jobbet. har ett såndär skönt pass 10:30 - 19:30.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh då kanske jag vågar mig till tandläkaren också.. jag gillar verkligen inte när de tar kurt med de där plattorna i käften :/

2009-02-02 @ 13:09:44
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0