jag älskar mitt jobb

Idag på jobbet satt jag och pratade men en tant som är runt 80 bast. vi pratade om livet, resor och såklart karlar. eller det är inte så såklart att man pratar om karlar när man pratar med någon i den åldern. men iaf så denna kvinna var änka sen många år tillbaka och har den skönaste livsstilen. jag sa till henne att jag snart fyller år och känner mig lite gammal som 23. då kläcker hon ur sig att "äh, man får trösta sig med att oavsett ålder så är man alltid lammkött för någon". haha oväntat svar säger jag bara :) men det är ju så....nu när jag är 23 är jag gammal för en kille i samma ålder. men för någon som är 35 är man fortfarande lammkött :) haha.. jaja...

Idag eller imorrn sticker jag till pite. farsan fyller år samt att jag ska umgås med mina systerdöttrar & kompisar...kuul! =)

jaja nu ska jag käka lunch. sen iväg på jobbet igen...

adios

Kommentarer
Postat av: Therese

Sweet om du kommer tidigare. Är nämligen ledig imorgon, ska dock hämta Cornelia klockan 7. Men vi kanske kan ses efter det om du har kommit? :)

2009-02-18 @ 13:56:12
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0